Thursday, August 24, 2017

X佢老母, X佢老豆... 係啱嘅..!!! (1693)

X佢老母, X佢老豆... 係啱嘅..!!!

當日判黃岑周三人坐囚時, 人心大快 (當然係指同我觀點相近D人啦)...!

但係跟住見到佢地嘅老豆老母被訪問時講D廢料, 我個心已經想..."X佢老母, X佢老豆...!!!"

意思係"真係有咁Q樣嘅老母老豆, 先至養得出D咁嘅亂港暴徒廢青...!!!"

今日報章有人代言, 講出我嘅心聲, 真好...! 這世界上仍然有好多明辨是非, 不會癲倒黑白, 為理發聲的作者..! 我向這樣子有風骨, 不懼黃屍泛民報復的正義之士...鼓掌...!

香港, 勝在有這班有風骨的人...!



 X 唔係操口, 而只係文雅嘅代名詞... 
例如 "怪" 啦... 怪佢老母, 怪佢老豆... 係啱嘅..!!!
例如 "怨" 啦... 怨佢老母, 怨佢老豆... 係啱嘅..!!!
例如 "罵" 啦... 罵佢老母, 罵佢老豆... 係啱嘅..!!!
例如 "責" 啦... 責佢老母, 責佢老豆... 係啱嘅..!!!
例如 "斥" 啦... 斥佢老母, 斥佢老豆... 係啱嘅..!!!

當然, 不文雅之人... 即係不文人... 喜歡用返自己習慣流暢嘅字眼..."刁"字, 我都真係唔介意, 因為更加傳真, 更加貼地...!!!

所以話... 黃岑周三人, 刁佢老母, 刁佢老豆... 都真係啱嘅..!!!

文雅D... 所謂 "養不教, 父之過", 從來古語有云; 而 "教不嚴, 母之墮", 更加係舉一反三, 不言而喻...!!!

香港之敗壞, 不單止係見到眼前入獄嘅年輕暴徒, 更加敗壞嘅係在佢地背後煽動暴亂嘅成年人... 即係指港大法律系副教授, 中大社會系副教授, 基督教某牧師, 以及年輕暴徒之父母.... 個個都有責任...!!!

咩野責任....?   可以係刑責啦, 可以係民責啦, 更多係敗壞道德啦, 破壞社會秩序之責啦...!!!

這些成年人究竟應該入獄, 究竟應該賠償, 究竟應該道歉, 還是究竟應該下地獄...應該留返俾 "天上的神", "天上的主" 來判決最好了...!!!

我等凡人, 頂多說三道四, 做到明辨是非, 不會教壞學生 (假假地我都算係大學教師, 旗下嘅碩士學士級數學生都多到一籮籮...), 已經係對得住自己良心...!!! 應該不會被人X老豆 X老母啦...!

No comments: